Spis maven flad

Gratis træningsprogrammer m.m.

spis maven flad

Spis maven flad

Det dejlige sommervejr, er på vej ind over Danmark. Det betyder for mange; ture til stranden, lange sommerdage og en masse hygge med de nærmeste. Det kunne jo godt tænkes, at nu hvor det er så varmt, at man gerne ville smide overdelen og have bar mave. Men måske er maven lige lidt for stor, til at man kan føle sig helt afslappet nede på stranden.

spis dig til en flad mave

 

Du kan faktisk spise maven flad og slank:

Man kan faktisk godt spise sin mave flad og slank. Det lyder måske lidt underligt, men det kan sagtens lade sig gøre, det hele handler blot om ens kost. Men det kræver både tålmodighed og dedikation! Du kan godt spise din mave flad helt uden motion, dog vil det tage længere tid end hvis man motionerer regelmæssigt samtidig. Desuden anbefales det til alle, at man få bevæget sig hver dag, så man må aldrig glemme at dyrke motion og holde sig i form. Med den rigtige kost og tilstrækkelig med motion, er det let at holde den sunde og flade mave. Husk på at; det er svære at komme i gang igen, end det er at vedligeholde træning og/eller ens kost.

 

Tæl dine kalorier og spis maven flad:

Hvis du aldrig har talt kalorier før, skal du ikke frygte, det er utrolig nemt. I starten kræver det dog, at man er målrettet og ikke giver op. Det handler om at finde sine egne rutiner, der giver dig den bedste kost med minimal arbejdsindsats og tidsforbrug. For at kunne tælle kalorier, er det vigtigt du har en badevægt og en madvægt til rådighed. Derudover er det også vigtigt, at du sætter dig et mål og en tidsramme. De færreste (udover professionelle) gider at tælle kalorier i lange periode, fordi man princippet er slave af sine vægte, og fordi det kan være lidt tidskrævende. Men det er det hele værd!

spis maven flad

Sådan spiser du din mave flad:

Sæt en tidsramme for dit nye ”projekt”. Alt efter hvor meget man vejer, hvor meget man ønsker at tabe sig, og hvor seriøs man er, (Er man bodybuilder bør man tælle kalorier i en længere periode) er det forskelligt, hvor langtid man ønsker at blive ved. Men er man ny og ønsker at smide et par kilo, så start ud med at tælle kalorier i 4 uger. Sæt kryds i kalenderen 4 uger frem, sådan at du har et mål som du kan se, at du kommer tættere og tættere på dag for dag. Nu skal du så i gang med at veje din mad. Alt hvad du indtager skal vejes! Alt undtagen det vand du drikker, men tager du et glas mælk, skal dit glas mælk også vejes. Det findes utrolig mange hjælpemidler, som kan hjælpe dig både med at holde styr, men også med at give dig et overblik, over dit vægttab, kalorieindtag og mange, mange andre ting. Én af de hjemmesider vi kan anbefale, er denne som også har en app til smartphones, hvor man kan scanne stort set alle fødevarer med ens kamera i telefonen, også skal man blot indtaste vægten af den mængde man har indtaget, så regner den selv ud, hvor mange kalorier du har indtaget.

 

Hvorfor tælle kalorier?

Din krop bruger et bestemt antal kalorier hver dag. Bare du ligger på sofaen hele dagen og laver absolut ingenting, så brænder din krop kalorier ”blot” ved at holde dig i live. Du forbrænder altså hele tiden. Hvis dit daglige kalorieindtag er mindre end dit daglige forbrug, ja så taber du dig!

Du kan læse meget mere om vægttab og flade maver her på siden!

Hvad vil du sige?